Putina mişcare nu strica


#261

Ia povesteste acilea cum faci tu sauna si ce fel de sauna. Acilea unde merge eu are sauna uscata, ma rog, din aia cu pietre incinse pe care pui cand si cand apa. Si mai are o clepsidra. Nu stiu cat o avea ca nu am cronometrat…sa zic 10-15 min maxim, dar cred ca totusi 10.
Eh io fac un dus inainte, cu apa calduta, nu fierbinte, ma bag la sauna de unde ies dupa o clepsidra si fac un dus mai rece, nu rece sloi ca nu suport. Apoi ma tirez.


#262

Saună uscată e și la noi. De-aia cu aburi, doar la unul din centre, care e de fapt într-o aripă a sălii de natație, cu bazine olimpice și tot tacâmul, iar acolo mă duc mai rar, că mi-e peste mână, când ies de la muncă.
Stau în total 30-45 min, cu pauze de duș, rece sloi.


#263

45 min intervale pe Crosstrainer.
Și saună și dușuri reci. Ăsta trebuie să fie secretul tinereții, jur!


#264

Eu sauna o sa bag sambata. Nu prea ma coafeaza sa stau pe la sala pana pe la 10 seara ca nah, eu merg doar de la 7 sau in cel mai rau caz de la 8 si m-as lungi cam prea mult dupa sala.

Ba chiar in ultima vreme am adoptat si o chestie cu care teoretic nu sunt de acord :grin: Imi iau un trening direct peste tinuta de sala, imi schimb incaltarile cu unele de strada si fac dus acasa :roll_eyes: Dar bine, eu locuiesc la 15 min de sala si nu e nicio paguba.


#265

Nu am mai incercat demult doua ore la sala din acelasi motiv, adica pt ca nu vreau sa imi petrec exagerat de mult timp acolo, ca si asa am senzatia ca nu imi ajunge ziua pt nimic.

Dar cred ca sambata, mai ales pt ca sunt home alone, o sa bag un “maraton” din asta: o ora body pump - pauza o ora - o ora trx.

Dupa ma bag la sauna, ca tot imi facu @Samoa pofta :grin:


#266

Si eu stau aproape de 4 sali (6,10, resp 15 min de mers) si fac si eu de-astea, cu “trelingul” peste toalele de sala si roiu’ acasa. Dar cand da frigul, prefer sa pierd 30-45 min in dus si sauna . Nu doar pentru stat si transpirat acolo, ci si pentru ca e o forma de meditatie si vrei nu vrei, te descarci mental. Plus alte beneficii, pentru piele, recuperarea mult mai rapida a muschilor, sistemul cardiovascular, etc

Azi alerg si imi canta inima. de bucurie!


#267

Vai ce fain a fost!
M-am simtit ca un copil, intr-un magazin de dulciuri.
Azi, Pilates, dar cred ca bag niste bicicleta, inainte de ora. Macar 30 min.


#268

Am terminat ora de body pump si acum ma refac cu o pauza de o ora, o banana, o juma’ de shake proteic si o cafea. Dupa asta urmeaza o ora de trx, dupa care bag o sauna, cu dusurile de rigoare si ma refac cu a doua jumatate de shake :grin: si un fruct kaki.

Cu siguranta o sa ma reseteze complet pt saptamana viitoare :grinning:


#269

Aseară, am băgat rehab, tabata și flex.
Azi, după ce-am ieșit de la Bodypump, două ochiuri, un pachet de bacon, un măr și un ciorchine de struguri. Ieșim mai târziu la o cafea și o bucată de Boba Slim. Power walk, spre și de la cafenea.


#270

Misiune indeplinita. La pranz am servit o ciorba de burta home made (da, nu aveti decat sa va ingretosati, dar este ciorba mea preferata si o sa o mananc indiferent ce zice lumea :grin:). Dl Queen a facut un traseu pe munte azi, ca e impatimit cu asta, asa ca acum stau degeaba si il astept sa ajunga. Intre timp cred ca o sa prestez ceva program de infrumusetare.


#271

Vaaaai, de când pândesc niște burta proaspătă sa prestez și eu una, is specialista :grin: Mai prestez câte o radauteana dar nu e aceeași treabă.
Să-ți fie de bine!


#272

Eu iau mereu din aia prefiarta de la “casa gruia”. Ti-o recomand si iti zic si de ce.

Si io is specialista, fiind printre ffff putinele ciorbe care imi plac. Doar ca burta are niste “calitati” :grin:. Daca este prea “proaspata” pute de lesini. Apoi daca treci totusi de asta si te decizi sa o cureti, este operatiune de anvergura, iar apoi fiertul ei dureaza de te satura. Aia congelata si prefiarta are si ea bubele ei: nu ai cum sa stii cum si cat a curatat-o ala de o pune pe piata si risti sa iei ditamai imputiciunea prefiarta. Plus ca nu stii de cate secole e congelata.

Aia de la casa gruia e un compromis ok: e fff bine curatata, fiind prefiarta fierbe repede, deci executarea ciorbei nu dureaza o vesnicie si in plus dau pe ambalaj si data de ambalare si aia de expirare. De ex asta de acum era congelata de numai o luna. Destul de ok dupa parerea mea.


#273

Găseam proaspătă și f f bine curățată pe vremuri și oricum o mai luam și eu la mana cu sare, oprita cu apa și oțet. Apoi o ora bucățile întregi la fiert in oala sub presiune, buna de feliat apoi și continuat cu prepararea. Mersi de pont, o sa caut asta de zici ca e faina.


#274

Ciorbă de burtă, ftw!!!
Nu mă duc eu la mama? O oală de 10 litri face! Și e atât de bună, că vecinii o "angajează, să le facă zamă de burtă, pentru nunti și alte ocazii.


#275

Bai, ce fain a fost ieri! Am elrgat cu amica, apoi ne-am dus la sala ei ( am card si acolo, de la joaba), care e concurenta alei mele si am bagat rehab. Apoi sauna si dusuri reci. Nu numai pentru ca am ales noi, ci si pentru ca nu aveau apa calda! :rofl: :rofl: :rofl:
Se construieste in zona si au stricat niste tevi, tot cartierul se spala la ibric :smile:


#276

Săptămâna asta, am voie să alerg 20 min, cu pauzele de exerciții. Iar aia care vine o să alerg 30 :grin:
Mi-am făcut numărul, în seara asta, pe o ploicică măruuuuuuntă și beznă. Nu contează, am vestă reflectorizantă și cu lumini LED, în față și în spate. Ce fain, să alergi fără durere!!!


#277

Azi ma chestiona cineva: de ce iau suplimente, nu imi e teama ca … si ca …si ca si ca…?

Nu, nu imi este teama. Iau suplimente pt ca “defect profesional” si pt ca acum stiu exact ce iau, de ce iau, ce face si daca cumva e vreun risc.

  • uneori iau carnitina, pt ca mi-a fost de un real folos cu cresterea rezistentei la efort si cu procesul de indepartat stratul adipos :grimacing:
  • uneori iau bcaa pt o refacere mai rapida si pt a ma putea antrena mai mult, fara agasanta febra musculara
  • aproape zilnic beau shake de proteine (nu, nu este nici cah si nici bau bau daca stii ce sa alegi)
  • iau zilnic proenzi pt articulatii, pt ca tin la genunchii mei si la articulatiile mele in general si am simtit pe pielea mea beneficiile reale
  • si ma mai distrez cu omega 3, magneziu, vitamina C si probiotice (desi la astea de multe ori renunt pt ca sunt mare consumatoate de chefir si de bors ca atare, iar o pastiluta uscata nu face cat un chefir)

#278

Oh, ma gândesc de ceva vreme ca ne trebuie un topic despre suplimente.


#279

Eu nu prea beau iaurturi, ca nu prea am cand. Nici nu sunt mare fan. Borsul nu-l suport! :nauseated_face:
Moare de varza n-am. Imi place kombucha, as putea sa-mi fac rost de o cultura, dar nu-mi place la fel de mult, daca am pleasca in casa si-o vad. Asa ca iau probiotice.
Mai iau potasiu, magneziu, zinc, seleniu, cupru, crom, Omega 3 si vit D3.
Beau shake de proteine (ISO 100), aproape zilnic.
Carnitina si BCAA, rar, rar, foarte rar.
Da, mananc juma de tabel periodic, dar eu ma antrenez zilnic si chiar nu ma menajez, in timpul antrenamentelor!


#280

Eh, uite asta e ceva de care nu m-as apropia in veci :grin: Sa o am in casa nici vorba. Stiu cum arata pleasca si nu imi trebuie.

Mah, pe mine carnitina si bcaa chiar m-au ajutat.

Proteine, din astea am (varianta cu vanilie):