Putina mişcare nu strica


#321

Eu am sa merg maine la un Full body Bootcamp ca sa nu cumva sa mi se relaxeze muschiul prea tare :joy:


#322

A fost fff misto la cross training. Maine si poimaine socializez. Dar luni si miercuri ma voi distra frumos.


#323

Zilele astea, cred ca din cauza solicitarii exagerate, am avut o terbila pofta de dulce, ce nu ma loveste cu lunile de zile pe mine. E drept ca am fost racita destul de serios, apoi am tras la sala exagerat, dar frateeeeee … asa pofta de dulceee :joy:


#324

Așadar, Bodypump azi, piese vechi și exerciții la fel, îmi simt mușchii, e de bine.
Am alergat miercuri și de atunci, durerile de picioare, au revenit. Am avut dureri la mers, în repaos, oricum… :weary: Atât de dezamăgită și demotivată, am fost două zile :cry: îmi venea să nu mă mai antrenez deloc. Mâine fac o încercare de trail. Nu am avut dureri azi.
Luni mă duc la el,of!


#325

Sa ma laud :joy:: 1 ora de Pilates care m-a dovedit, si o ora de Zumba care m-a remontat.
Momentan, pare totul ok.
Sa vad maine…
Bre, e misto Pilates asta, dar greu al naibii!


#326

Am alergat, cu gagicul. A fost tare fain. După duș, am simțit iar înțepături în soleus. Abia aștept să stau de vorbă cu fizioterapeutul, mâine.
Mă pregătesc de o sesiune de yoga.

@ChickyG, e greu la început. Odată ce dezvolți condiție fizică, forță și mobilitate, o să ți se pară o bagatelă.


#327

Mie pilates mi se pare usor si zumba nu imi place :frowning_face:


#328

Pilates și step aerobic sunt singurele care-mi plac. Nu ca și cum le-as mai practica :joy:


#329

:joy:
Eu as merge la zumba zilnic, asa ma binedispune! Sunt ranjita toata ora de placere.
Problema e un “pinten” aparut la calcaiul stang, ma seaca de durere. Tre’ sa-l fac sa dispara asap, ma impiedica sa practic ce ma relaxeaza cel mai bine: zumba, step si plimbarile lungi.


#330

Same here!
Am nevoie de cehstii serioase, bootcamp si chestii similare :smile:


#331

Maine am in plan sa merg la cele doua ore care m-au rupt lunea trecuta, adica cardio abt si circuit, cu o ora pauza intre ele. E cam mult timp petrecut la sala, tre sa gasesc o solutie pt asta. Si solutia nu e vreo sala mai apropiata, ca asta este oricum fffff aproape de casa, adica la 15 min de mers pe jos, sau o statie de metrou+5 min de mers pe jos.


#332

Am alergat la -5 grade si nici macar nu mi s-a parut frig.
De fapt, a fost foarte fain. N-am avut decat leggins grosi de alergat, de-aia cu micro fleece in interior si cu material windstopper, sus pe pulpe.
Iar sus, trei straturi si o vesta.
Cred ca fac o pasiune, pentru alergatul iarna. Esti mai greu, dar alergi cu mai multa placere!


#333

De pe ce planeta esti?:grinning:


#334

Azi am fost la cele doua ore planuite. Ce misto a fost… Acum ma cam resimt, dar m-am hranit exemplar :joy: Maine socializez si ma refac.


#335

Crosstraining azi. Bă, ce plăcere are corpul, când îi dai ce-i trebuie! Burpees ftw!!!


#336

Am alergat, la 1° și ploaie. Senzația termică - 3°.
Când am ieșit nu ploua. Niciun Gore-Tex, nici la geacă, nici la încălțări.
După prima juma de kilometru, a început să toarne. Și mi-a turnat, cale de 6 km și m-a făcut fleașcă! :angry:
Murată am fost la picioare. Hal de încălțări, na!


#337

Crosstraining. E oficial, sunt obsedată de burpees. Moamă, ce-mi plac! :heart:


#338

Enjoy! E un exercitiu care mie nu imi place. Ma rog, nu imi place niciun exercitiu care presupune sarituri. Le fac, dar fara mare tragere de inima.


#339

Am fost luni la cardio abt + circuit, miercuri la trx si joi la pilates. Azi cred ca ma duc la un body pump.

Sapt viitoare am de gand sa incerc:
-luni: circuit
-marti: body pump
-miercuri: trx
-joi: pilates

De vineri nu cred sa mai prestez ceva, pana luni cand merg iar la circuit, dupa care voi baga o bine meritata pauza de aproape o sapt. O sa plec la munte pt o sindrofie de cateva zile. Voi sta la un hotel cu sala si alte minuni, dar nu am de gand sa ma intrebuintez acolo.


#340

Eu intru acum la pump și abia aștept.
Mâine alerg. De luni, repeat ce-am făcut și săptămâna asta. Și o țin așa până la crăciun… După aia o să văd ce pot reorganiza. Foarte posibil și să iau o săptămână de pauză, să dau un reset mușchilor.