Putina mişcare nu strica


#61

Azi alerg Blodomloppet, adica pentru sustinerea donarii de sange.
5K. Si cu asta o cam inchei cu evenimentele de genul asta, ca nu prea sunt impresionata. Prefer sa alerg de nebuna, de una singura, prin padure.


#62

Lasa ca faci o fapta buna!

Eu sunt un pic tzapana la ceafa, nu stiu ce am facut sambata, am stat prea mult cu capu-n sus, adica vreo 6 ore… ma duc deseara sa mai joc vreo 2 ore si maine ma pauzez

Ieri am plecat la plimbare hotarata cu cartea in urechi dar am uitat sa incarc castile, si mi s-au oprit pe la jumatea turei, foarte m-am suparat ca era palpitant :slight_smile:


#63

Gata, am făcut-o și pe asta, no more, până la sfârșitul lui august! A fost foarte cald și foarte la deal. Măgaroii, ce traseu ne-au dat! :grimacing:


#64

Azi, The Global day of running. Și ziua națională. Am sărbătorit cu o două ture de intervale, sprint, la deal și am încheiat cu două ture de scări. Heja Sverige! :sweden: :running_woman:


#65

Vai, ce puturoase v-ați făcut!
Eu mă laud cu 5 ture de intervale, 3-1-30 și trei ture de scări. Am vrut și la sală, dar mi-a trecut, m-am jucat ESO.
Mâine am bootcamp.


#66

huh? io ma tin de programul meu bine stiut…
mai 2 sapt de meciuri si apoi bag umarul in recuperare pana in septembrie.


#67


Urc eu scarile astea, incep in sprint si termin incet si cu limba scoasa si aproape de final imi zice omul: da’ stii ca sunt si scari rulante, nu?
N-am stiut, dar asa le-am cantat The Eye of the Tiger :grin:


#68

hihihi bravo tie!


#69

Și eu, tot aia le cânt împuțitelor ălora, de mă chinuie pe mine!
Abia aștept să vină sâmbăta, să mă duc la trail-ul meu, că asfaltul și parcul nu mă satisfac!


#70

poate ca dau o tura de trail azi, ca s-a bagat vreme buna si faina


#71

Am alergat sambata 8 km, tare fain a fost.
Ieri am bagat 6,5, seara tarziu. Cam prea tarziu, dar nah…
Azi Bodypump.
Maine dimineata, am o socoteala cu niste intervale, la deal, iar pe seara, am buci si craci.
Joi alerg, 8 km. Vineri, Crosstraining, sambata, Bodybump si trail si gata saptamana.
De saptamana viitoare, tre sa-mi reorganizez antrenamentele.


#72

Soro, te invidiez sincer ca ai posibilitatea de a face sport dupa bunul plac. Daca nu gaseac o modalitate de a ma organiza sa fac sport si acasa, la mine este imposibil sa imi planific asa riguros antrenamentele :frowning_face:

De ex o sa ma duc azi, luni, marti, miercui si poate si joi. Sambata viitoare este incerta, dupa care incepe o saptamana in care nu intrevad vreo posibilitate de a ajunge la sala mai mult de o singura data (si nici asta garantata).


#73

Dacă te referi la facilități, gen, săli de sport, parcuri și păduri, da, sunt răsfățată. Însă dacă te referi la orar, să știi că acolo nu primesc nimic, ci trebuie să-mi iau singură.
Îmi zice mereu, câte cineva “eh, dacă aș avea și eu timpul de care dispui tu…”
Pardon și ziua mea, are tot 24 de ore, așadar e vorba de stabilirea priorităților.
Nu programez și nu dau accept ședințelor și întâlnirilor de lucru, după ora 15, decât dacă știu absolut sigur, că pică în rest day.
Dacă ședința se prelungește, îmi iau geanta, îmi cer scuze și ies “mă scuzați, eu am o programare la ora x”. Până la urmă, pot afla din protocol, ce anume am pierdut.
Mă trezesc la ora 5 dimineața, ca să ies la alergat în frig, când altă lume oftează mulțumită și se întoarce pe partea cealaltă, în căldura țoalelor.
Și când pierd antrenamente, din varii motive, fie ies la 30 min sprint intervale, fie fac 16 min Tabata, în casă. Aia îți recomand și ție, în zilele lungi și grele.


#74

Da, la program ma refer. Eu nu am varianta sa imi iau singura timp sau cu forta, daca nu il primesc. Si nu il primesc :smile: . Nu pot zice ca gata, asta a fost intalnirea, nu socializam dupa sau cel putin nu eu. Nu pot zice ca eu nu ma lugesc la business lunchuri sau dinneruri. Nu pot zice gata, nu merg in delegatie sau daca merg, again, nu pot introduce in program sala de pe la hotel (am incercat, chiar nu e timp decat daca ma privez de somn). Nu iti imagina ca trudesc 12-14 ore in vreun birou. Am un program f diversificat, dar vine la pachet cu multe chestii pe care nu am cum sa le refuz din pozitia mea. De iesit din vreo sedinta sau intalnire nici nu poate fi vorba.

De aia zic ca esti privilegiata. Eu de multe ori sunt in situatia de a anula inclusiv programari la dr. Si nu, nu ma laud. Nu consider vreo bravura treaba asta. Doar regret ca nu am loc de intors.


#75

PS: cand te culci la ora 1.00 dupa vreo socializare extinsa (ca nah, am plecat eu de la restaurant la 11, dar pan ajung efectiv in pat mai dureaza), nu prea iti da mana sa te trezesti sa alergi la 5…


#76

Programări la medic, am anulat și eu. Și da înțeleg ce fel de orar ai, adică haotic, însă aici, dacă ai contract de muncă pentru middle/ high management, obligatoriu ai posibilitatea să flexibilizezi intrarea în birou, sau plecarea atunci “când prezența ta nu e obligatorie”, adică nu ai ședințe, nu ai întâlniri. De-aia eu lucrez atât de mult de-acasă, fug până la sală, sau dau o tură și nu am nevoie sa fiu aranjată, iar chestia asta îmi salvează o grămadă de timp. Am perioade în care termin munca la ora 2, noaptea. Însă pe parcursul zilei, sau al serii, mă antrenez (de obicei ceva HIIT, eficient și rapid).
Gagicu, a avut post de răspundere uriașă. Tot așa se antrena, că altfel n-ar fi reușit!
Ca ultim sfat, nu e obligatoriu să faci tu, tot. Poziția îți permite să delegi, fă-o! Și fă-o des, altfel plătești cu stres și kile care nu vor să plece și cu program supraîncărcat.
Fiecare antrenament, e investiție în sănătatea ta și niciun business, oricât de avantajos, nu-ți poate da asta.
Mie mi-e să nu cumva să te îndrepți spre burn out, cu vertijuri și leșinuri. Dacă fizic ești ok, e posibil să fi ajuns la limita psihică. Ia-ți concediu și gândește adânc pe tema asta.


#77

Adevarul e ca daca nu era sportul eram demult pe aratura. :joy:

Nu sunt genul care vea sa faca ea totul. Deleg cu mare talent cand este cazul, dar incarcatura e mare. Ok, de acum pana pa concediul de prin august am in special socializari de business, adica intalniri care se lasa cu pranz, cina sau amandoua. Cu astea pierd cel mai mult timp si in zilele respective de putine ori pot face si sport.

Cred ca solutia e sa fac acasa. Am zis ca o sa mai dotez cu ceva echipamente. Momentan am doar doua seturi de gantere, unele de 1,5 si unele de 2.5 kg, un kettlebel ajustabil de pana la max 7,5 kg si o saltea.

Poate ma inveti pe partea asta ce sa mai iau :slight_smile: dar nu asa sa fie de colectie ci chiar utile. Stiu ca parca am mai discutat treaba asta, dar cred ca am uitat sfaul :grin:

Eu ma mai gandeam la inca un set de gantere, ceva benzi din alea elastice, un foam roller, eventual inca un kettlebell de vreo 12 kg.


#78

Ah da. Si mi-ar mai placea si o minge bosu, dar inca nu am gasit un chilipir.


#79

Mai mult decât suficient. Și crede-mă, dacă vrei să faci sport, greutatea corpului, e suficientă, nu ai nevoie de niciun echipament. Tabata, pentru intensitate și cardio, Calisthenics pentru forță. Fără nimic altceva, decât un short, un tricou și o pereche de încălțări.
Începe cu niște planks, dimineața, pe nemâncate. Pornire, 10-20-30 sec. În august să ajungi la 3 minute. Simple, fără artificii.


#80

Planks pot sa fac pana la 2 minute deja :grin: