Un pic de exerciţiu fizic


#1

Da, deja stim cu totii cat de important este sa facem sport. Eu din pacate in ultima perioada m-am lenevit extraordinar de mult. Recunosc insa ca nu sunt fan al sportului. Bicla, role si plimbat sunt singurele activitati pe care le fac de placere pt ca ma distrez. Pentru orice altceva nu am avut rabdare mai mult de cateva luni.
Mi-a placut la zumba dar am renunta dupa cateva sedinte pentru ca nu puteam tine pasul si ma frustram ca nu prind pasii de dans repede :)))

@lilith, @Sigalia febra musculara e in plina desfasurare :smiley:


#2

Multumesc, Daria :slight_smile:
Pai nici sedentara nu se cheama ca ai fi.Combinarea mai multor forme de miscare mi se pare foarte benefica din mai multe motive, lucreaza complex muschii,iar variatia e confortabila inclusiv psihic.
Abia o astept aici pe **Samoa,**cu povesti si recomandari.


#3

Pai nu, ca nici ce am insirat mai sus nu am mai facut de multa vreme. Ba ploaie la greu, ba lene mare, ba apoi canicula :)))) conditii numai bune pentru un couch patato :))


#4

Febra musculara? Va zisei ca am tras de fiare, dead lifts, sumo lifts si exercitii pentru umeri. 25 de kille pe bara, vai de trupusorul meu, cum doare si sub limba. Gagicu’ avea 80 de kg si nu e nici el vreun bivol, mai degraba slabut, dar e rânzos ca un pekinez :laughing:
Azi balet si alergare.

Fain topic, pe sufletul meu!


#5

E prea cald ca sa alerg si ma simt ca o leguma, nu fac nimic toata ziua, doar il supraveghez pe asta mic la piscina si la gym-ul lui. Sufar masiv cand il vad ca alearga iar eu mucegaiesc pe scaun. Azi am bagat putin role si tenis, iar de maine trebuie sa imi fac alt program sa ma misc si eu, ca o iau prin porumbi.


#6

Ohhhh, bun topic, bun bun!!
Deci, exercitiile de care m-am apucat eu, scot untul din tine. Te fac sa transpiri ca un cal de curse si dupa aia doua zile nu te mai ridici din pat. Si-s super simple, nu sunt cine stie ce scheme karatistico-sefeiste. Pun si aici linkul:
https://www.youtube.com/watch?v=IgwhJI9ulr8
Ideea e ca trebuie facut setul asta de exercitii de doua ori pe zi, dimineata si seara. Eu m-am gandit sa le combin, le fac dimineata pe alea si seara sa le fac pe astealalate, caci mi se pare mie ca lucreaza sialte grupuri de muschi.
http://www.grasomega.ro/7-minute-pentru-arderea-grasimilor-cardio-fete-si-baieti/
Si mai sunt acolo pe site sialte exercitii, o sa le iau la rand. :slight_smile:Nenea asta e misto de tot, ce umflatel era si ce bunaciune e acuma!! :)))
http://www.grasomega.ro/cum-am-slabit-17-kg-in-3-luni-de-zile/8-grasomega-dupa-2-luni-de-dieta-cardio-si-exercitii-fizice/


#7

Am obosit numai uitandu-ma un pic la filmulete :))))))))))
@lilith esti tare daca reusesti sa te tii de ele constant.


#8

Sfatul meu e, fie antrenezi toate grupele de muschi intr-o singura sesiune pe zi, apoi recuperare macar o zi, fie antrenezi grupe separate, in zile separate, cu pauze de recuperare. Da-i timp corpului să invete ce are de facut. Sau, poti face o sesiune de cardio dimineata si ceva pilates sau yoga, seara, ai grija de muschii aia, nu-i suprasolicita! Nu inca!


#9

Mai stiu eu o grozava care nu a ascultat de aia mai mari si mai destepti…si care s-a dus la sala viteaza zile in sir, ca nebuna. Pana cand m-au luat niste dureri de toate cele de nu ma mai puteam ridica din pat: muschi, articulatii. Praf am fost.
Deci @lilith sa nu faci ca mine :)))


#10

Exact, despre asta e vorba. Inceput cu hei rup, se poate incheia cu dureri oribile de muschi, sau articulatii. Ia-o usurel, pregateste corpul pentru ce urmeaza să i se intample, progresiv. Cand duci o ora de cardio intensiv, ii poti da omorul cu jdemii de activitati :wink:
Saptamana viitoare ma duc să trag cu arcul. Pentru prima data. Abia astept!

Azi am Body pump si daca se mai lasa caldura, bag o alergare.


#11

Am si eu langa casa un loc de tras cu arcul. Chiar ma batea gandul sa incerc. Ia sa imi spui cum ti s-a parut, ca sunt tare curioasa.


#12

Iar am transpirat ca un cal. O sa ma rezum la exercitiile din primul link, caci oricum antreneaza fix muschii care imi trebuie mie. Plus buci, pulpe, solduri, exact locurile unde se depune sunca pe mine. :)) Multam, Sam, de sfat, poate ca prea m-am aruncat ca surdu-n doba. Deja ma simt mai bine, parca si febra musculara a disparut complet, sau vorbeste adrenalina din mine :)))


#13

Brava de bre!
Iaca statistica saptamanii trecute, unde am sarit peste niste alergari din motive de caldura. Nu-i chiar rau, dar am avut zile mai bune.


#14

Na, cu arcul nu m-am incercat niciodata! Sunt curioasa ce pareri aveti.

Sam foarte buna statistica ai!:clap:


#15

So, gagicu’ meu, e unul de-ala care se antreneaza singur, priceput foarte, stie tot ce tine de anatomie, nutrutie corecta, posturi, ce mai un expert (amator).
Mereu zicea ca antrenamentul in grup e pentru incepatori. Dupa multe insistente m-a urmat la Body Pump, azi. A rezistat eroic 2/3 din antrenament, si mi-ar suierat apoi, gutural, cu fața de ziceai ca-i fiert “Fuuuckkk yooouuu!!” :joy: :joy:


#16

da, da recunosc fenomenul :slight_smile: am avut si eu unul d-ala acasa in tinerete :))
fiecare program e altfel, oricat esti de antrenat cum faci ceva nou descoperi muschiuleti care nici nu ai stiut ca exista… de-aia cross training e cel mai tare, surprinde corpul


#17

Cu arcul! Chiar nu mi-ar fi trecut prin cap asa ceva.Eu de altfel stand cam prost cu vederea,cred ca as fi ca la desene animate.Momentan ma balacesc in mare,e si asta un mod de a te misca si sper sa-mi reiau traseele la pas,plus gymnastica la domiciliu.


#18

Mersul pe jos imi lipseste si mie tare mult. @Sigalia aveam un traseu tare fain, din Faleza Nord dar partea dinspre pescarie, pana in Abator la prietena mea si a doua zi inapoi. Asta in weekend, in timpul sapamanii mergeam tot din faleza pana la casa de cultura. Si acum profit cat imi permite timpul, cand e mr. acasa si eu am treburi de rezolvat in oras. Cand vine stabilim o zi sa facem un traseu.


#19

Daaa,**Ziggy,**abia astept :joy:
Eu am pareri foarte ferme la capitolul acesta.Prefer sa merg o ora ,doua,pe jos decat sa trag de fiare 45 de minute.Pentru simplul motiv ca mersul e cea mai naturala forma de miscare.Da, e eficient si antrenamentul tintit la sala, dar inainte de acesta trebuie sa ne miscam in aer liber, sa nu ne panicam daca nu avem masina, sa urcam, sa coboram din autobuz,sa fim in largul nostru in orice situatie.
Colegii mei, multi,sunt socati cand ma vad aparand la job,pe jos iarna pe frig, sau vara pe calduri.La multi vad o mentalitate handicapanta: parca n-ar avea picioare daca-i dai jos din masina.
Masina e minunata si eu sofez cu maxima placere( si arta :stuck_out_tongue: ), dar prefer oricand unei masini luxoase,un trup sanatos,frumos si usor.E o investitie infinit mai buna.
Nu e timp,aud mereu.Nu e adevarat.Daca vrei sa mergi o ora pe jos,o faci! E nevoie sa te organizezi si sa consideri aceasta ora de miscare mai importanta decat ora pe net,sau mai stiu eu ce altceva.


#20

Perfect de acord, mersul pe jos face piciorul frumos…plus oxigenezi si neuronul, concomitent si dintr-odata