Un pic de exerciţiu fizic


#241

Crosstraining rulz!
Mai nou, am introdus Tabata- full body. Mi-nu-nat! Ma dor toate cele :laughing:


#242

Pentru gagicile iubitoare de muzică clasică și balet, care nu găsesc motivația de-a merge la sală (madam @Nancy, ești pe recepție?), găsiți pe YouTube, program de fitness al celor de la New York City Ballet. Prima parte, o oră de exerciții în ritm lent, foarte bune pentru începători. Pe muzică clasică. În confortul propriei case. Dacă nu vă place, să mă înjurați!


#243

Doamne, nu-mi vine să cred că există așa ceva!!! Da-ți-ar Dumnezeu sănătate, @Samoa, dacă există ceva care să mă facă să mă mișc, apoi asta e!!!
Incredibil, cât de mișto eeeee!!!


#244

Să-ți fie de folos. Grijă doar la poziție, când începi exercițiile după încălzire (după vreo jumătate de oră) caută întâi poziția corectă a corpului, să nu fooți șoldurile sau genunchii.
Dreaptă, cu burta încordată, fundul încordat și tras înspre solduri, genunchii mereu în linie cu degetele de la picioare, încerci să orientezi partea interioară a coapselor înspre afară. Devine destul de incomod, după o vreme, dar e crucial să ai poziția corectă.
Și ia-o ușor, 15-20 min, în primele zile. Apoi adaugi câte un exercițiu și tot așa.
Baftă! :kissing:


#245

Eu sper ca in sfarsit maine e vremea cooperanta si merg sa ma dau 30k pe role. Abia astept


#246

Noi tocmai am ajuns acasă, după 25 km hiking. Superbă zona, n-am mai fost pe-acolo.
Ne-ascuns întâi la Le Pain Francais, la o cafeluță și-o prăjiturică.


#247

:smile: :smile: :smile:
Sunt la topicul de sport, sau haleala?
M-am confuzatara de tot.


#248

Pai trebuie sa vina de undeva motivatia pentru pus fizicul la munca :smile:


#249

A fost o recompensă, ne tremurau picioarele, de oboseală :grin:
Mâncam dulciuri foarte, foarte rar, acum. A fost cu atât mai apreciată!


#250

Ok, e timpul pentru o schimbare, pernele de aer s-au cam tasat.
Aș fi vrut mai ieftini, dar nu-mi permit accidente.

https://www.sportamore.se/produkt/96450-asics-fuzex-f-svartrod


#251

Ăstia sunt exclusiv de alergare, sau merg și pt aerobic (stepper)?


#252

Merg foarte bine la aerobic. Eu pe stepper mi-am footat călcâiul, acum mulți ani.
Încearcă o pereche, în magazin, fă câteva sărituri, apoi compară cu o pereche “normală”.
O să înțelegi la ce mă refer!


#253

E foarte la modă, să te duci la sală, cu un top care abia acoperă sutienul și leggings cu talie înaltă, foarte ridicați și ascunși bine între buci. Dacă se ghicește și anatomia din față, ăla e bonus.
Apoi te fâțâi, de la un aparat la altul și mai o poză cu botul țuguiat, mai un exercițiu într-o poziție provocatoare… :nauseated_face:
Băi, am eu o problemă, că mă îngrețoșează personajele astea?


#254

Pai d-astea bantuie peste tot, nu numai la sala.


#255

Nu pe la noi, @ChickyG, pe aici am văzut puține gym piți.

Am primit alergăreții, comandați în weekend. Într-o oră jumate, le fac rodajul. Pentru început, remarc foarte bună stabilitate.
Bine de știut, Asics nu au niciodată mărimile corecte. Toate încălțările mele de sport, sunt Asics și toate, cu un număr mai mare.


#256

Eu am unii de la ei chiar cu doua numere mai mari, daca nu ma insel.


#257

Am mai auzit și alții, care tot cu două numere mai mari au luat. Cred că depinde și de lățimea piciorului…
Și i-am testat. Pfffff… La exercițiul care mi-a footat glezna, acum niște săptămâni în urmă, aveam impresia că sar pe nori!
Foarte bune suspensiile, stau pe picior comod, dar ferm, bună stabilitate și cursul pasului de la vârf spre călcâi, se face foarte lin.


#258

eu nu mi-am mai cumparat nimic, dar am reusit, cu programul pt incepatori, performanta de a alerga 20 de minute (approx 3 km) fara oprire. Me happy! :v:

maine ma duc la pilates reformer. da stiu…o sa imi ziceti ca e pt lenesi. sunt in continuare un antitalent sportiv :bow:


#259

Piciorul meu e ingust bine, mai degraba am probleme sa-mi gasesc incaltaminte care sa nu stea ca o barca pe langa picior. Nu mai zic de sandale, pana gasesc unele cu barete prin care sa nu-mi alunece piciorul, pot trece ani.


#260

Bravo bre!
Pilates nu e pentru leneși, acolo se lucrează niște mușchi mici, e foarte bun complement la alergat. Faci pilates, n-o să ai probleme cu spatele, genunchii, șoldurile, cum mulți pasionați de alergat, încep să aibă.
Și pilates poate deschide pofta de mai mult! :wink:

@Travelerista, înțeleg. Trebuie să fie în funcție de model, atunci. Și eu am piciorul îngust, un număr mai mare, e suficient în cazul meu.

Oricum ar fi, alergăreții sunt de minune. Îmi vine să dorm înălțată cu ei :rofl::rofl: