Un pic de exerciţiu fizic


#321

hai sa nu vorbim de banii astia …am decis demult ca nisipeala cat este ea de scumpa, ma tine intreaga la cap…Mai ales iarna , afara frig si oribil, inauntru desculta-n nisip te simti ca-n vacanta, imi imaginam ca io dau cu piciorul prin nisip cum dau unii prin mini zen garden alea de birou cu grebla :joy:
Cat sunt acolo ma deconectez de orice, plec cu gura la urechi…Pana la urma asta nu are pret.
Si nici nu mai adaug sala, fizio, chiro, masaje etc etc
Dar o sa beau pt asta :slight_smile: si sa pot sa mai joc cativa anisori…


#322

atunci cred ca platesc mult si pt aici si pe acolo. shit! o sa fiu acum stresata ca daca nu finalizez proiectul asta, se duc banii anapoda.

acu sa nu razi de mine, da ma streseaza si ca e prima data cand bag banii in fundul meu pe ceva asa…nepalpabil momentan :grin:

astea doua luni o sa ma coste cam asa:

  • 4 ore reformer - 60 euro (posibil sa mai iau inca 4)
  • 16 ore personal trainer -250 de euro
  • abonamentul pt astea doua luni - 85 de euro

deci pt doua luni dau appox. 450 de euro. mult rau, zic eu. desi e drept, ca daca m-ar tine balamalele si as avea timp, in aia 85 de euro m-as putea muta la sala, dar nu am atata timp si nici nu ma tin balamalele.


#323

bine, nu e problema ca m-as imprumuta la banca pt asta sau fac foamea, ori ma privez de ceva, ca altfel nu eram nebuna sa ma apuc de cheltuieli din astea. dar nah…nu ma simt foarte confortabil la ideea de a arunca 450 de euro pe geam :smile:

faptul ca pana acum am fost un anti talent sportiv dovedit, ca nu stiu de fapt cu ce se mananca asta (adica sportul la nivel mai sustinut asa) si ca nu am idee cum or sa arate rezultatele peste doua luni, daca o sa fie motivante sau nu, ma face sa ma gandesc ca nah, de banii aia luam o tzoala, o papornita ceva si stiam o treaba. macar vedeam cu ochii mei rezultatul investitiei :joy:


#324

PT am avut și eu, mulți bani, rușinos de mulți, dar a meritat fiecare coroană.
O sesiune, la noi costa atunci 65 euro. Eu am luat 20 :grin:
Aveam salariu mai pricăjit, pe vremea aia. M-a durut în garderobă, dar repet, a meritat.
Eu n-am avut niciodată probleme cu tocat banii pe târtița-mi!
Eu fac banii, nu ei pe mine. Vizibil sau nu, dacă e ceva ce vreau (sau cred că vreau), decartez imediat, fără regrete. Se numește egoism. Mama zice că e sănătos, altfel te sacrifici numai pentru alții și pentru tine, nimeni. Cum a făcut ea!
Sportul și banii cheltuiți acolo, cea mai bună investiție. În tine. Dă-le dracului de papornițe, oricât de scumpă ar fi geanta, nu-ți aduce sănătate!


#325

acum nah, daca o sa imi placa ce vad dupa astea 2 luni, nu o sa regret niciun cent, evident. ba chiar o sa mai cheltuiesc ceva :smile: bine, eu sper ca atunci sa ma descurc si la ore, sa nu mai am nevoie de PT.

dar la nivelul de acum, crede-ma, fara PT nu faceam nicio branza si renuntam din prima. asa, cu PT mi se pare super misto, iti corecteaza miscarile, pozitia, te invata sa respiri, iti da de facut fix pe masura posibilitatilor tale, doar cat sa te scoata din zona de confort, chestii care pt una ca mine, fara nicio baza sportiva, sunt f importante.

ah, da…recunosc ca mi s-a facut rusine cand am vazut o gravida in luna a 8-a care tot cu PT, ma batea la fundul gol. in afara de burta, era super fit si se misca de ziceai ca face acrobatii pe bosu si dracia aia pt step. pe langa ea, pe mine ma poti incadra la balene esuate.


#326

Ce mai faceti, dragi sportive?
Eu tocmai am aflat ca nu am voie alergat, sarit si topait, nu am voie bicicleta, nu am voie squats, nu am voie lounges. 6 luni!
6 LUNI!!! :scream:
Partea pozitiva e ca tipa e foarte de treaba, indragostita de meseria ei si motivata sa faca treaba rotunda. Incepem rehab ca la carte. Incepem cu terapie, cu unde de soc si program de antrenament, adaptat.
Pe langa jumper knee, m-am pricopsit cu o inflamatie a pernutei aleia de grasime, de sub menisc. La amandoi genunchii. Nu e o accidentare grava, dar e al dracului de incapatanata si dureaza, pana se vindeca total.
In viata de zi, cu zi, stat cu piciorul sus, cand stau la birou, nu mers la cinema, nu stat in pozitie sezut, mai mult de 5-10 minute, daca nu am pe ce-mi sustine piciorul la nivelul soldului.
Melodia mea, in urmatoarele saptamani? Power walks! :disappointed:
Pot sa fac balet, dar fara plie, iar prima, a 2-a si a 5-a pozitie, in unghi de 55-65 grade…
Se anunta o toamna si o iarna cu mult plictis si miorlaiala!
Gagicu, cica “Draga, tu ai o problema la creier, nu la genunchi. Creierul tau, dupa 10 minute de la ultimul antrenament, iti spune ca nu te-ai mai antrenat de ceva vreme, e timpul sa te antrenezi!” Ce magar e!


#327

@Samoa imi pare rau ca trebuie sa pui pauza la sport o perioada. Important este sa te faci bine. Lasa ca ai pe urma timp sa dau frau nebuniei :slight_smile:
Toamna-iarna ff lunga, n-as prea crede :smiley: Cica se lanseaza multe jocuri misto sezonul asta ;)))))


#328

Apoi decat balet fara aia, fara cealalta, mai bine deloc :pensive:
Lasa ca si power walks sunt bune, mai bune oricum decat nimic. Intre 2 reprize de joc, numai bine pica o plimbarica.


#329

oh…rabdare multa si recuperare completa iti doresc!


#330

io zic ca gagicul te-a citit …


#331

Multumesc frumos!
Sunt tare pleostita, nu-mi vine nici sa ma gandesc la plimbari, ca pensionarii, mai ales acum, cand incepe sezonul de ploi!
Incerc sa mă consolez si sa o sa vorbesc si cu 'mnealui, sa cautam ceva exercitii mai vioaie, ca daca tre sa ma misc in reluare, cu 2,5 kg s-a dus in ma-sa toata bucuria vietii mele!

Majestate, te ating! :rage:


#332

Si eu zic ca gagicu te-a citit, ceea ce nu e chiar atat de rau, inseamna ca e atent si ii pasa.
Dar inot? Ce zice terapeutul? :slight_smile:
Ar fi o miscare de bun simt si destul de cardio…

Eu cu zumba deocamdata. Chiar acum mi-am facut programare online pt maine seara si m-as risca cu bodypump.
Am ajuns sa fac fata la o ora de efort, iar instructorii sunt chiar simpatici.


#333

iete la ea, vrea sa faca sport pe pielea mea :grin:

auzi, nu mai bine ma consiliezi tu pe mine? :yum: stii ca io sunt impiedicata asa …si nu prea am avut treaba cu sportul, acum fiind abia la nivelul la care incerc sa ma prind ce imi place si cum imi place.

sa o zic direct, scopul nu e doar sa ma simt bine, sa capat forme de nu stiu care ci si sa alung 5-6 kg. e musai sa alung!!!

acum io nu stiu exact daca fac bine ce fac, nu stiu daca trebe cardio sau altceva. pur si simplu fac si mi-am dat termen 2 luni sa vad rezultate prin sport.

acu zi tu daca e bine ce fac :smile: de ex sapt asta ma facut alaltaieri bosu si ieri pilates reformer. voiam sa fac si maine, dar…mda, tre sa socializez intens.

programul pe sapt viitoare ar fi asa: luni kangoo, miercuri reformer, vineri step aerobic, duminica bosu. a se nota ca toate le fac cu PT si nu sunt chiar la cel mai inalt nivel, adica sunt o incepatoare :grimacing:

nu vreau sa intru in categoria alora care se vaita ca au fost la sala, s-au rupt pe acolo si nu au dat jos nimic. asa ca tre sa imi zica cineva mai cu talente sportive, daca e bine ce fac sau ba


#334

@ChickyG, ia zi, cum ai ajuns la performanta asta. eu nu am indraznit sa ma duc la clase, desi am abonament ca altfel nu pot face cu PT-ul, dar zau daca simt ca as fi avut ce cauta acolo, acum dupa ce am aflat care imi era nivelul.

mergi doar la zumba? de cate ori pe sapt mergi? parca le 15 aug ai inceput…daca nu ma insel


#335

Pai depinde de fiecare.
Mie-mi place sa ma zbantui pe muzica. Daca e si latino, iar antrenorul simpatic, stau hlizita toata ora si nu ma las. Basca, transpir intens.
Ultima data, duminica trecuta, am avut un instructor care ne-a impartit in doua grupe “rivale”, ca la concursurile de dans. Fata in fata, o grupa facea niste miscari, cealalta trebuia sa imite cat mai bine.
Deocamdata, incerc sa merg de cel putin 3 ori le sapt la sala, dar nu prea imi iese :smile:, din motive de intalnire cu amicele, festival George Enescu, cosmetica, coafor, musafiri, seara Orange film, zi de gatit, shopping, dimineata de probleme administrative, etc.
Sambata, de exemplu, e ora de bodypump de la 1130-1230, dar imi vin musafiri la pranz, fiu-meu cu prietena. De la 1330 e Pilates, iar la 1430 e zumba.
Fix la ce mi-as dori sa merg. Imi vine sa le las mancare si sa o tai la sala :smile:
Vad eu cum fac.
Eu nu imi pun problema de kg date jos, desi am destule pe constiinta. Cel mai mult imi doresc rezistenta la efort fizic, buna dispozitie, sentimentul acela placut ca am facut ceva bun pt mine personal si muschi fortifiati.


#336

Majestate, vrei kile date jos, bagă o zi de forță, între alea ce le faci tu. Și te sfătuiesc înlocuiești kangoo, cu forță. Eu am foarte serioase îndoieli, că tu ai musculatura picioarelor, atât de dezvoltată, încât să scapi fără probleme (pe termen lung). Este inevitabil, pentru orice fel de atlet, oricât de axat ar fi pe condiție, musai să lucreze mușchii picioarelor, cu antrenament de forță. Nu musai cu greutăți, bagă inițial, cu greutatea propriului corp, dar crede-mă, e obligatoriu să introduci în program. Nu aștepta, că nu-ți faci niciun favor.
Nu e la fel de fun, ca țopăiala, dar te tine pe picioare.
Mâine bag pump, cu adaptare, în loc de picioare, fac kur :grin:
Tot e ceva!


#337

sa stii ca de kangoo nu eram foarte sigura ca imi doresc, deci e acceptabil sa renunt la el. o sa fac tot bosu sau step aerobic.

forta…adica vrei sa imi sugerezi sa prestez la aparate in sala de fitness? hmmm nu ajunsesem asa departe cat sa imi placa asa ceva, dar ma pot sacrifica la o adica. ai mai multe idei despre ce as putea face? adica altceva in afara de aparatele de fitness? :grin:

zici ca nu e de ajuns reformerul ala?


#338

Nu, nu e de-ajuns, ăla e suficient pentru chestii de zi cu zi. Dacă se lasă cu țopăieli, sau alergare, îți trebuie picioare puternice, musculatură beton și ligamente mobile. Pui 5 kg pe bară, bara pe zona moale de pe umeri si faci genuflexiuni. Nea PT-ul îți poate arăta forma corectă, să nu bulești spatele. Sau iei doar un disc de 5 kg în brațe și bagi genuflexiuni și fandări, față. La fandări, ții discul în mâna pe acceasi parte cu piciorul în față. Un kettlebell de 4-6kg și faci dragon squats (foarte, foarte eficiente). Eu insist pe exerciții cu greutăți, în loc de aparate. Versatile, ușor de făcut și în săli mai puțin dotate (hoteluri), cu un kettlebell, sau doua gantere, sau 1-2 discuri, îți faci tot programul. În plus, oamenii care șed, când se antrenează, nu cresc pulsul. Învață să faci dead lifts, și sumo lifts, foarte, foarte bune pentru spate, la fel se pot face, fie cu bara, fie cu kettlebell.
Fă biceps curls, triceps și umeri. Învață să simți mușchii activati si ce simți când sunt lucrați corect.
Eu am un program expres, câte 5 seturi x 12-16 repetiții. Nu fac pauze între seturi, bag biceps, triceps, umeri, o iau de la capăt. În 30 min sunt gata.
Aparatele poți să le folosești ceva mai târziu, când o fi să definești oblici și alte finețuri.


#339

offfff!!!

Kettlebell e bine? sau tot insuficient e? :rage:


#340

E perfect :grin: